Ďakujeme, že nás podporujete. Pri objednávke nad 50€ máme pre Vás videopozdrav s venovaním! Viac informácií tu.

Predstavenia

POTREBUJE NA VAŠE PREDSTAVENIE VSTUPENKU AJ DIEŤA DO 2 ROKOV?
Každá osoba, dospelý aj dieťa bez ohľadu na vek, musí mať platnú vstupenku. Do sály z bezpečnostných a kapacitných dôvodov môžeme pustiť len toľko osôb, koľko je v sále miest na sedenie. Vstupenku teda potrebuje aj dieťa, ktoré je v kočíku, prípadne sedí na kolenách. Záleží nám na bezpečnosti a pohodlí našich chrobáčikov :)
OD AKÉHO VEKU JE VHODNÉ VAŠE PRESTAVENIE?
Predstavenie doporučujeme pre chrobáčikov od 2 rokov.
KOĽKO STOJA VSTUPENKY NA VAŠE PREDSTAVENIE? JE CENA ROVNAKÁ PRE DETI AJ DOSPELÝCH?
Cena vstupeniek je jednotná pre deti aj dospelých. V závislosti od zakúpeného miesta je to 9-10 eur.
KDE NÁJDEM ZOZNAM VAŠICH PREDSTAVENÍ?
Zoznam predstavení nájdete na našej webovej stránke: http://www.smejkoatanculienka.sk/kde-najblizsie-hrame/ prípadne na našom facebooku: https://www.facebook.com/pg/smejkoatanculienka/events/ . Zoznamy pravidelne aktualizujeme.
VYSTUPUJETE S VAŠIM PREDSTAVENÍM AJ V ČR?
Áno, s našim predstavením vystupujeme aj v Česku, aktuálny zoznam predstavení nájdete tu: https://www.ticketportal.cz/event/Smejko-a-Tanculienka-Vsetko-najlepsie
KDE JE MOŽNÉ KÚPIŤ VSTUPENKY NA VAŠE PREDSTAVENIA?
Na väčšinu predstavení je možné zakúpiť vstupenky prostredníctvom siete Ticketportal a to online na: https://www.ticketportal.sk/event/Smejko-a-Tanculienka-Vsetko-najlepsie , alebo osobne na predajných miestach, ktorých zoznam nájdete na stránke ticketportal.sk v sekcii “Predajné miesta”. Niektoré z našich predstavení sa predávajú priamo prostredníctvom kultúrneho zariadenia, v ktorom sa akcia koná. Tieto predstavenia aj s poznámkou, kde je možné lístky zakúpiť, nájdete v zozname predstavení na našej webstránke: http://www.smejkoatanculienka.sk/kde-najblizsie-hrame/
JE MOŽNÉ ZAKÚPIŤ VSTUPENKU AJ NA MIESTE, V DEŇ KONANIA PREDSTAVENIA?
Pokiaľ sa nejedná o vypredané predstavenie, môžete si lístky zakúpiť aj na mieste.
NA STRÁNKACH TICKETPORTALU JE U VÁŠHO PREDSTAVENIA NAPÍSANÉ „Aktuálne vypredané“, ZNAMENÁ TO, ŽE UŽ NIE JE MOŽNÉ KÚPIŤ LÍSTKY NA TOTO PREDSTAVENIE?
V tomto prípade je naše predstavenie momentálne vypredané, môže sa však stať, že sa nejaké miesta ešte uvoľnia, napríklad z dôvodu prepadnutia doposiaľ nezaplatenej rezervácie. Odporúčame teda priebežne sledovať stránky Ticketportalu.
AKO DLHO TRVÁ VAŠE PREDSTAVENIE?
Predstavenie trvá približne 60 minút, po jeho skončení prebieha fotenie a autogramiáda.
NEPRIŠLI MI VSTUPENKY/ VOUCHER NA DVD ZDARMA E-MAILOM, AKO MÁM POSTUPOVAŤ?
Kontaktujte prosím priamo podporu Ticketportalu e-mailom na help@ticketportal.sk
MÁM PROBLÉM S REZERVÁCIOU/ PLATBOU VSTUPENIEK CEZ TICKETPORTAL, AKO MÁM POSTUPOVAŤ?
Kontaktujte prosím priamo podporu Ticketportalu e-mailom na help@ticketportal.sk
CHCEL/A BY SOM VYMENIŤ/ VRÁTIŤ VSTUPENKY NA VAŠE PREDSTAVENIE. JE TO MOŽNÉ?
Vstupenky na naše predstavenie bohužiaľ nie je možné vymeniť ani vrátiť, výnimkou sú predstavenia, ktoré boli zrušené/ presunuté.
MÁME ZÁUJEM O VAŠE PREDSTAVENIE, NA KOHO SA MÔŽEME OBRÁTIŤ?
Kontaktujte nás na čísle: +421 903 277 255 alebo mailom na: divadlomaska@gmail.com
VYSTUPUJETE AJ PRE ŠKÔLKY/ NA SÚKROMNÝCH NARODENINOVÝCH OSLAVÁCH?
Mrzí nás to, no keďže sme časovo veľmi vyťažení, takéto predstavenia neposkytujeme.

Objednávky z E-shopu

PLATBA ZA OBJEDNÁVKU CEZ GoPay ZLYHALA, AKÝM SPÔSOBOM MÔŽEM PLATBU DOKONČIŤ?
Ak sa vám platbu nepodarí dokončiť cez GoPay, môžete objednávku zaplatiť prevodom na náš bankový účet - IBAN: SK34 7500 0000 0040 1168 0329 Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo vašej objednávky. Po zaplatení nás prosím kontaktujte e-mailom na smejko@tanculienka.sk , aby sme zabezpečili správne spárovanie vašej platby s objednávkou.
PO DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY MI NEPRIŠIEL POTVRDZOVACÍ E-MAIL. DOSTALI STE MOJU OBJEDNÁVKU V PORIADKU?
Ak vám neprišiel potvrdzovací e-mail, skúste najskôr počkať pár minút a skontrolovať aj zložku “nevyžiadaná pošta/ spam” prípadne “reklamy”. Ak e-mail nenájdete ani tu, kontaktujte nás na: smejko@tanculienka.sk 
OMYLOM SOM OBJEDNAL/A INÉ DVD/CD, NEŽ SOM CHCEL/A. JE MOŽNÉ HO VYMENIŤ?
Áno, DVD/CD vám radi vymeníme, nesmie však byť rozbalené z originálneho obalu. Odbalené DVD/ CD, alebo DVD/CD s poškodeným obalom nevymieňame.
OBJEDNALI SME OD VÁS OBLEČENIE V NESPRÁVNEJ VEĽKOSTI, JE MOŽNÉ HO VYMENIŤ?
Áno, pokiaľ po vyskúšaní zistíte, že oblečenie vášmu chrobáčikovi nesedí, môžete ho vymeniť za inú veľkosť (prípadne farbu), nesmie však byť nosené.
OBJEDNÁVAL/A SOM Z VÁŠHO E-SHOPU PRED VIAC, NEŽ TÝŽDŇOM A OBJEDNÁVKA MI STÁLE NEBOLA DORUČENÁ, ČO S TÝM?
Kontaktujte nás na: smejko@tanculienka.sk