Koncerty až do konca júna v predaji! Pozrite sa, kde hráme TU.

Najčastejšie otázky ohľadom objednávok z obchodu

Máte nejaký problém s objednávkou z nášho obchodu smejkoatanculienka.sk ? Nižšie nájdete zoznam najčastejších otázok, ktoré vám pri objednávke môžu pomôcť. Ak odpoveď nenájdete, neváhajte nám napísať ( email: smejko@tanculienka.sk) alebo zavolať (tel: +421 911 655 921)

Objednali sme od vás oblečenie v nesprávnej veľkosti, je možné ho vymeniť ?

  • Áno, pokiaľ po vyskúšaní zistíte, že oblečenie vášmu chrobáčikovi nesedí, môžete ho vymeniť za inú veľkosť (prípadne farbu). Oblečenie však nesmie byť nosené, či prané.

Omylom sme objednali iné DVD/CD/Blu-ray, než sme chceli. Je možné ho vymeniť ?

  • Áno, DVD/CD/Blu-ray vám radi vymeníme, nesmie však byť rozbalené z originálneho obalu. Odbalené DVD/ CD/Blu-ray alebo DVD/CD/Blu-ray s poškodeným obalom nevymieňame.

Platba za objednávku cez GoPay zlyhala, akým spôsobom môžem platbu dokončiť ?

  • Ak sa vám platbu nepodarí dokončiť cez GoPay, môžete objednávku zaplatiť prevodom na náš bankový účet – IBAN: SK34 7500 0000 0040 1168 0329. Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo vašej objednávky. Po zaplatení nás prosím kontaktujte e-mailom na smejko@tanculienka.sk , aby sme zabezpečili správne spárovanie vašej platby s objednávkou.